Registrace  |  Přihlášení  |   Košík
Tisky a dárky > 
Můj plakát
Více informací
Jak služba funguje?
Často kladené otázky
Reklamační podmínky
Bezpečné a pohodlné platby kartou, bankovním převodem.
platební karta
ebanka
Nemáte vlastní fotografii?
Vyberte si v naší galerii.
Doporučujeme
Nejoblíbenější
Nejnovější
Svět a Příroda
Květiny
Stromy
Hory
Moře a Jezera
Vodní svět
Vtipy a Srandičky
Kreslené obrázky

Tisky a dárky - reklamační podmínky

Reklamace zboží (tisků)

Společnost Design PLUS, s.r.o. jako provozovatel serveru Ecards klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb a proto garantuje svým zákazníkům 100% spokojenost s kvalitou dodaného zboží.

Postup při reklamaci
Pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete s dodávkou spokojeni, prosím vyplňte a vytiskněte níže uvedený reklamační formulář a doručte nám ho spolu s reklamovaným zbožím v originálním obalu nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky na adresu uvedenou ve formuláři. Vaší reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení a to buď vrácením peněz nebo výměnnou (novým vytištěním) zboží.

Oprávněná reklamace
Zásilku můžete reklamovat v souladu s právními předpisy na ochranu spotřebitele v případě, že jste obdrželi:

• zboží poškozené (např. tisky jsou pomačkané, natržené, rozmazané atd.)
• zboží nekvalitní (např. podání barev nebo tiskové rozlišení zjevně neodpovídá dodaným podkladům)
• jiné zboží (např. povrchová úprava nebo rozměr neodpovídá vaší objednávce, došlo k záměně zásilek atd.)

Neoprávněná reklamace
Zásilku není možné reklamovat pokud byly závady na zboží způsobeny:

• neodborným zacházením nebo uskladněním (např. při vystavení tisků vlhkosti nebo dlouhodobě přímému slunci)
• mechanickým poškozením nebo opotřebením

Doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo na své náklady zaslat na adresu:

Design PLUS, s.r.o.
Zelený pruh 1560/99 / 23
140 00 Praha 4

Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.

Reklamace přepravních služeb

Postup reklamace přepravních služeb

Přestože zboží balíme do pevných tubusů z kartónové lepenky a dvou vrstev plastové folie, takže je chráněné proti nešetrnému zacházení i vlhkosti, může se i tak výmečně stát, že obdržíte zboží poškozené v poškozeném obalu.

V takovém případě postupujte prosím následovně:
1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem, již při jejím přebírání.
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) trvejte na okamžitém sepsání protokolu o poškození zásilky a nechte si ho potvrdit dopravcem. Dopravce je povinen takový zápis sepsat.

V případě problému s Českou poštou, pište na adresu distribuce@ecards.cz. Do předmětu uveďte "Reklamace přepravních služeb", do těla mailu pak popište stav, v jakém Vám byla zásilka doručena a uveďte následující informace:

• kontakty na sebe (Jméno adresa, telefon)
• číslo zásilky a číslo faktury

Reklamace musí vždy obsahovat:
• vytištěný a vyplněný reklamační formulář
• reklamovanou zásilku v originálním obalu
• protokol o poškození zásilky dopravcem (pokud došlo k poškození již při transportu)

Reklamační formulár
Reklamační formulár v PDF

Reklamační formulář

Pokud z jakéhokoliv důvodu nejste s dodávkou spokojeni, prosím vyplňte
a vytiskněte tento reklamační formulář a doručte nám ho spolu s reklamovaným zbožím v originálním obalu nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky na adresu provozovatele.

V případě kladného posouzení Vaší reklamace ji vyřešíme nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení a to buď vrácením peněz nebo výměnnou (novým vytištěním) zboží.

K vyřízení reklamace od Vás potřebujeme následující údaje:

Jméno
Příjmení
Adresa, Ulice
Město
PSČ
Kontaktní email
Kontaktní telefon
Uživatelské jméno Email, který používáte pro přihlášení
do Ecards
Číslo objednávky Uvedené jako variabilní symbol na
faktuře nebo v potvrzovacím emailu

Důvod, proč chcete zboží reklamovat (vyberte jednu možnost)

dodáno jiné zboží
poškozené zboží
poškozené zboží vlivem transportu
jiný formát
nízká kvalita tisku
jiný důvod:

Způsob, jakým chcete vyřešit reklamaci:

vrácení peněz
znovu vytisknout

Upozornění: Poplatky za poštovné a balné nejsou předmětem reklamace.
Reklamovat je možné pouze zboží.

Luxusní hodinky za velkoobchodní ceny
O Ecards |  Ecards Club |  Kontaktujte nás |  Ochrana osobních údajů |  Pravidla serveru |  Reklama
Pomozte nám zlepšit Ecards
Copyright © 2005 - 2017, Ecards.cz